نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

روز معلم

1401/2/13 10:10
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه به دخملی قشنگم 

خدارو شکر میکنم که یه سال نگذشته برگشتم 

عزیز مامانی امروز روز عید فطر یکم شوال  ۱۴۰۱هستش

نماز عید فطر خوندیم بابا رفت کارخونه و منم در حالی که دارم برات مینویسم پیشت دراز کشیدم و چشمای بسته ی زیباتو تماشا میکنم 

و برات از خدا بهترینارو میخام 

الهی که لبخند و عشق و مهربونی و سعادت  چهار گوش زندگی تو رو همیشه مزین کنه 

دختر خانووووم من چقدر بی بهانه دوست دارم

و اما چقدر این روزا گرم دفتر دستک های روزگاریم اونقدر دوست داشتم هر روز برات بنویسم ولی متاسفانه وقت نمیشه چون دوست دارم ته و توهه وقت هایی که خالی میشم از دردسرا و کارای زندگی درس و مدرسه و دانش آموزا ،دربست  پیش خود خودت باشم نه دفتر مجازیت 

نازنینم بابت هدیه ها تبریکات روز معلم خیلی ازت ممنونم تو بهترین هدیه ی زندگیمی نورای عزیزم 

بی تعارف میگم هیچی به اندازه وجود تو برام شیرین و خواستنی نبوده 

لحظه به لحظه عنایت حق رو در وجودت حس میکنم از دمیدن روح تا تولد یک فرشته 

فرشته ای از جنس نووووووور 

و هر وقت به این هدیه زندگیم فکر میکنم لبخندی گوشه ی لبم نقش میبنده لبخندی که توش فریاد بسیار بلندی از ناگفته های منه فریادی از جنس شکر 

خدایااااااااا هزاران بار شکر برای وجود این فرشته ی نورانی 

دو سه روزه از استقبال گرفته تا پساپس روز معلم هر روز با یه چیزی خوشحالم میکنی و تبریک و هدیه ونامه و.......

گفتم کم لطفیه اینارو اینجا ثبت نکنم 

بهترینم ممنونم ازت 

این تو و خانوم نسرین صابری خانم معلم پایه چهارم 

اینم از تبریکت در فضای مجازی 

و اما اذیتت  که تو نامه اشاره کردی تا آخر شب علوم نخوندی گفتی بلدم بعد افطار پرسیدم دیدم یا ابولفضل 🤪🤪🤪😶😵🥴😵😰😨😥

تا ساعت ۱۲ شب علوم کار کردیم 

لینم محتویات داخل بسته گل و عود 😘😘😘🤩😍😍😍😍😍😍

ممنونم ازت خوشگلم 

عشق این کارایی 

دمپایی دهه سی 😆مال مامان جون کامیار رو پوشیدی 

عاشق سلفی و مد و پوز و فیس و افادا 

و این نمونه ی دیگری از عفو نامه های دخملی و به نیکی صحبت کردنمون 

هر دفعه بعد حرف و نصیحت و اختلاط نظر حتما یه نامه یا بهتره بگم عفو نامه داریم 🤣🤣🤣

فعلا همین قدر بماند به یادگار 

به امید اینکه هر چه سریعتر بازم برگردم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)