نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

شنیدین میگن ککمون نگزید

1399/5/29 1:54
233 بازدید
اشتراک گذاری
ولی دخملی منو گزید 😑😔وای وای  دوشب طفلی تاصبح نخابید خونه معصوم خاله که به احتمال زیاد علیرضا از استبل اسب کک اورده بوده خونه گزیده بود البته اول فک کردیم پشه هست ولی جاش چنان باد کرد که دیگه دست به دامن شربت هیدروکسی زین و پماد هیدرو کورتیزون شدیم بعدا که شادی رو هم گزید و پشت سرش ثنا که شب اونجا مونده بود بلاخره معصوم خاله کک رو پیدا کرد و به درجه ی مرگ با کامن رساند فکر کنم جای نیشاش ۳۹ درجه شده بود خیلی خیلی حال دخملی گلم بد شد کباب شدم نمیدونستم چیکار باید بکنم طفلی خودشم کلافه و خسته بود از زیر بغل تا لا به لای انگشتاش قریب به ۳۰ جارو گزیده بود جای نیشاش چنان آب انداخته بودن که ابله نمیگرفت به ابله مرغان هم شک میکردم

روزای سختی بود بره و دوباره برنگرده

اما بگم از سنتو زنی  پیشرفت گلم ستودنی شده دیگه با تمرین جلساتت استاد تنبک هم مزنه و تو چه ذوقی میکنی ازش نمره و باز خورد عالی بگیری

و مننننننننن چه ذوقی میکنم و بهت میبالم🤩😍😍🤩😍🤩😍😍🤩

دختر گلم تو میتونی بهترین بهترینا باشی

خسته نشو و همیشه در اوج بدرخش🥰🥰

نازنینم اینروزا تنها مشغولیتت مکالمه ویدیویی با نیکا شده که گاه ساعتها مجازی خاله بازی میکنی و کل اشپزخونه منو منتقل میکنی به اتاق خوابت و اونوقت با سه تا بچه ای که زاییدی زمینی میرین استانبول چه حس و ذوقی هم دارین که شاید تو واقعیت اینطوری کیف نمیکردین

وقتی میشینم پای مکالمتون فقط میخندم و به پاکی و صداقت کودکی تون حسودی میکنم

چه صا دقانه واسه خودتون رویا بافی میکنین و فارغ از هم و غم دنیا دلتون به این دلخوشی های مجازی کوچولو خوش میشه

خدا رو هزاران بار شاکرم و به بزرگیش قسم میدم دلتون همیشه شاد باشه و لبخند ضمیمه لباتون

دختر قشنگم زمان میگذره و تو کم کم وارد دنیای بزرگترا میشی خیلی عجله داری و سن ت رو هی بزرگ و بزرگتر اعلام میکنی ولی مادرانه بهت میگم عجله نکن زیبایی و لذت همینجاست همینجا کنار دلهای پاک و بی ریاتون

انسانیت و پاکی ودرستی و صداقت  خیلی کمرنگ شده هیچ عجله نکن    حتی اگه تونستی زمان رو نگهدار

گل مامان اونقدر دوست دارم که در ذره ذره  وجودم حس ت میکنم نمیدونم ولی شنیدم عشق مادر به بچهش یه چیز دیگست و من اویه چیز رو نمیتونم تفسیر کنم و معنی بسازم براش

بی دلیل و بی انتها عاشقتم مامانی من ❤💫

گردالوی من 🤗🤗🤗
پسندها (1)

نظرات (0)