نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

روزت مبارک کودک دلبند من

1398/7/16 0:49
807 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته ی سعادتم زیبایی لحظه های عمرم نمیدانم با چه کلمات و با چه واژه هایی بیانت کنم چرا که عشق هر مادری به کودک دلبندش را هرگز نمیتوان به قلم اورد دخترکوچولوی بزرگ فکر من لحظه ای فراغت یافتم و گفتم حداقل بتونم اینجا سر وقت برات تبریک بگم .چون فردا که خبر دار میشی روز کودک هزار جا منو خاهی کشوند الهی قربونت برم خیلی دوست دارم

امسال نمیدونم چرا اینجوری سر سنگین شروع شد مسئولیتای من که زیاد شده هیچ هم تو دوره هم تو پایه ، تو از منم مشکل تر احساس میکنم دوم براتو و همکلاسیهات سنگینه یا اینکه با دایره لغت کم میخایین اطلاعات لغاتی زیادی یاد بگیرید نمیدونم به هر حال کارم شده رسیدگی به تکالیف تو و طرحای خودم و بعدم شق القمر کنیم تمرین سنتور بماند که زبان هم جای خود دارد 🙈🙈

احساس میکنم دیگه وقتی برای کودکانه هایت باقی نمیمونه نمیدونم چرا اینجوریعه میری یه حرف نمیری یه حرف ولی یه چیز بگم عاشق سنتورت شدی و با علاقه تمام مینوازی نمیدونی چقدر خوشحال میشم با موفقیت هر تمرینو تموم میکنی بهت افتخار میکنم ❤❤







قربون جفتتون بشم من

عکسا مال ۷ مهرن که بعد مدرسه رفتیم الماس شهر به قول خودت شاددیخ 🤣😘😘

پسندها (7)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 مهر 98 22:59
عریزم تبریک میگم روزتون مبارک باشه😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 مهر 98 4:51
ای جانم 🌹