نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

چتری نو مبارک

1398/4/26 1:38
277 بازدید
اشتراک گذاری
بلاخره دخمل گلمون دم به تله داد و تلشو چتری زد خیلی هوس کرده بود با اینکه میدونم بلند شدنش طول میکشه و قاطی بافت و اینا نمیشه ولی به هر حال گفتم بزار تنوع بشه .و چه خوب که کوتاه شد چقدر بهت میاد گلکم 🥰😍🥰😍



این عکس متعلق به ۲۴ ام تیرماه ۹۸ میباشد که به دلایل امنیتی من از تصویر کات شدم 😉😜سال گرد عروسی و کوتاهی موی نورا خانوم و فوت کردن ۱۳ امین شمع زندگی مشترکمون

عاشقتونم ❤❤



هدیه دختر گلم به این روز عشق مشترکمون یه لوله کاغذی  دستمال توالت بود که با دستای هنرمن طراحی و رنگش کرده بود و میشد به عنوان جامدادی رومیزی یا گلدون رومیزی ازش بهره برد دست گل این خانوم گل درد نکنه ❤😉😆



و اما عکس گرفتیم که خانوم مشخص کنه چه قدر از پشت موهاش کوتاه شه بله درسته فقط اجازه داده شد که اون چند میلیمتری که رو قسمت راه  پایین ترین سفید پیرهنش هست اونو فقط کوتاه کنیم

به نظرتون می ارزه دو ساعت تو صف ارایشگاه منتظر بمونیم  🙈🤭



سلفی خانوم از خود متشکر 😆😆😆



عاشقت بودم عاشقتر شدم عشقم 😍😍

پسندها (5)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
26 تیر 98 2:05
تولدتت مبارک
مامان صدرامامان صدرا
30 تیر 98 16:02
خیلی خیلی بهت میاد خوشگل خانوم❤❤👍