نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

یه دور همی دخترونه

1398/4/14 1:05
291 بازدید
اشتراک گذاری
امروز روز دختر بود و از صبح زود تدارکات فراهم شده بود که برام چیمیخرین

دنبال کادو میگشتی میدونستی قراره سور پرایز شی .

کیکمون که لو رفت ولی عصری موقع کلاس زبانت رفتم و حلقه ورزشی که خیلی هم عالی باهاش کار میکنی رو برات گرفتم .چند وقت پیش یه اسباب بازیشو گرفتم ولی دیدم با اون سنگین های واقعی بهتر هم میری گفتم برات بگیرم

عصری شادی و ثنا هم جمع شدن و یه جشن روز دختر واستون گرفتیم واسه اوناهم یه هدیه کوچولو خریدم نه به بزرگی مال شما 😉

مامان جونم طبق معمول با پاکات شرمندمون کرد ❤❤الهی قربونش برم سایشون مستدام باشه .

امااین وسط حال یه نفر اصلا خوب نبود علیرضا 🤭🤭اگه میتونست روسری سر میکرد تا خودشو دختر جلوه بده ولی به هر حال باباجون اونم از زمره کادو نقدی دخترا جدا نکرد و اونم بلاخره کادو پاکاتی رو گرفت

نورا به هر کی که کادو پول میاره میگه الان با پاکات گلجخ 🤣🤣🤣

خلاصه که خیلی بهمون خوش گذشت

دخترکم دوست دارم مامانی

البته ناگفته نماند تقاضا کردی چون روز دختره امشبو تو اتاق خواب ما بخابی  بغل تخت رو زمین .تازه واسه این امر خطیر خاله مریمت رو هم واسطه کرده بودی 🤣🤣🤣🤣تا خاهش کنه از من .و من چون مریم ابجی بزرگه هست باید ازش حرف شنوی داشته باشم وو تو به جای این محبت خالتو ماساژ بدی 😜😜😜



واینم از وصف حال دخملی ما در ساعات پایانی شب در روز دختر شونصد تا بالش دورت چیدیم به تخت نخوری خدا به خیر کنه شبت بخیر ❤❤





خوشحالی وصف نا شدنی



اینم کیک شکلاتی  مامان پز 😋😋🤗🤗

عزیزای من دوستون دارم
یه سال پیش در چنین روزی یه دختر ناز داشتیم که امسال غیرتش اجازه نداد روسری سر کنه و در عکسای امسال حاضر نشد 🤣🤣🤣
این چهره

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
14 تیر 98 8:24
هدیه ی زیبای خدا روزت مبارک💗💗
مامان صدرامامان صدرا
15 تیر 98 2:06
روزت مبارک عروسک💖💖💖