نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

و اینبار 19 و 20

1393/8/30 17:21
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونش بره دیشب موقع خنده متوجه مرواریدای جدیدت شدم مبارکت باشه

بله عزیزم تو همهی مرواریداتو زدی بیرون همیشه سالم باشی و تندرست

یادمه وقتی دندون اولت در اومد چه ذوقی داشتم و چه عجله ای با خودم میگفتم حالا کو تا بیست تا در بیاد ولی الان میفهمم روزا مثل برق و باد میگذرن و تو بزرک وبزرگتر میشی و من اونقدر درگیر مراحل رشدتم سخت خودمو تو مسیر کم میبینم اونوقت لذتی که باید از لحظه به لحظه نفس کشیدنت می بردم رو نمیبرم 

مامانی گل عاشقتم عاشق حرف زدنات زبون ریختنات دل بردنات هرچی بگم کم گفتم درسته دختر جیغ جیغویی هستی و فقط دادو بیراه داری ولی عاشق منطقتم خیلی بیشتر از سنت منطقی برخورد میکنی مخصوصا وقتی با می می بای بای کردی وحتی به روتم نیاوردی که دلت میخاد بازم بخوری الهی مامان فدات شه

دیروز وقتی خاله مریم از می می سوال میکرد گفتی سلداها ممه میخورن (سلذا دختر 8 ماهه مهدیه ست)

قبل ترک اعتیادت تا ارایش میکردم میگفتی من بزرگم دیجه علوس میشم اما موقع خاب میپریدی بغلم و میگفتی ممه میخام آخه من کوچولو ام آخه  خلاصه که به هر چیزی که میل داری راجع بهش اساس زبون میریزی تا بهش دست پیدا کنی

خیلی دوست دارم مامانی با اینکه دوست دارم هر چه زودتر بزرگ شی و همدم و هم صحبت مامان بشی ولی این لحظه هاتو خیلی دوست دارم و دارن این روزا خیلی زود میگذرن تو یه فرشته ای کوچولوی من

زندگیمون با وجود تو یه چیز دیگه ست

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان راحله
30 آبان 93 17:34
مبارکه عزیزمممممممممم ... فدای شیرین زبونی هاش
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی خاله جونم قوبونت برم