نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

بای بای می می

1393/8/22 15:44
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

بله رفتیم با لطلف خدای مهربون دومین پروژمونو اجرا کنیم 

نورا از سه شنبه شب یعنی بیستم ابان دیگه شیر مامان رو نمیخوره  الهی مامان قربونت بره  که بیشتر از خودت به من دلت میسوزه که اوف شدم میای میری باز میکنی بوسش میکنی و میری پی بازیت خیلی دلم میسوزه شب اول با  گریه گذشت تو نه ولی من اشک ریختم اخه نمیتونستی چه طوری باید بخابی یه بار شصت منو مک زدی یه بار انگشت خودتو بعد اومدی دستامو بوس کردی بعد منو بغل کردی ادای شیر خوردن رو در اوردی کمی با موهام بازی کردی اخی من که خیلی جیگرم خون شد فدات شم مامان منو ببخش دیگه خیلی دیر کرده بودم چند ماه پیش باید با می می خداحافظی میکردی  خیلی منطقی با قضیه کنار اومدی خلاف بچه های دیگه که گریه و زاری راه میندازن البته تو گریه و زاریهات انقدر هست که واسه می می خاستن وقت نمیکنی واسه همه چی داد میزنی و گریه میکنی

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان راحله
23 آبان 93 10:18
سلام عزیزم .. ممنونم از راهنماییت گلم
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
خواهش میشه گلم امیدوارم مفید بوده باشه
مامان راحله
23 آبان 93 10:20
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
عزیزم مرسی شما خودتون گلین
مامان و باباي امير
24 آبان 93 8:11
سلام ای جانم نورا جان منم دلم براش سوخت یاد امیرصدرای خودم افتادم که بچه تو اونموقع چقدر مظلوم میشه حتی اگه گریه هم بکنه باز یه مظلومیت و معصومیت تو چشماش هست که هیچ وقت از یاد مادرش نمیره ایشالا به زودی این مراحل رو هم پشت سر بزارین و نوراجان دیگه مراحل دختر بزرگ شدن رو طی بکنه
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
عزیز دلم مرسی که به وبلاگمون سر میزنی خدا امیر کوچولو رو هم حفظ کنه