نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

شانس قرعه کشی

1393/5/16 9:42
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

عشقولیه من عجب شانسی داری تو....اولا با اینکه میونت با شهر بازی خوب نیست به خاطر اون خرس گنده ای که دم درش وایستاده و به نی نی ها خوش امد میگه ببات رفت و کارت شارژمونو 25 تومن شارژ کردو اومد ویه  کاغذ قرعه کشی به فال شما پر کرد و چند روز پیش بهمون زنگ زدن و گفتن تبلت برنده شدی 😇😆

خلاصه که به عشق تبلت دو روز شما با شهربازی حال کردی البته کل مسیر رو 100 دفعه ای پرسیدی کوجا میریم؟همچین اسم تبلتو شنیده بودی خوشحال شده بودی که انگار تبلت نداری فکر کنم احساس میکردی که تبلت جدیدی با کلیپا وبازی های جدید قراره بهت بدن خلاصه که کلی ذوق کردی گلم

پسندها (1)

نظرات (8)

بابا
18 مرداد 93 11:11
انشاالله همیشه خوش شانس وخوش اقبال باشی
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
انشالله بابایی مهربون البته شما هم خوش شانسی ها
سعید
18 مرداد 93 18:15
این پست شما رو من شیر کردم! تو وبلاگ خودم با اجازتون خارق العاده ان بچه های جدید
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
لطف کردین
خاله حدیثه
21 مرداد 93 16:15
مبارک باشه خاله جون
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی خاله ی گل من
مامان اروین
27 مرداد 93 11:48
نورا جوووونم تبریک انشالا زتدگیت پر از شانسای بزرگ بزرگ باشه البته شانسه بزرگت همینه که با با مامانه به این گلی داری و صد البته زن عمویی مثل من
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
صد البته زن عمو جون
asma
27 مرداد 93 14:38
mobarakeMobarake
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی مرسی قابل شماهارو نداره جیگر
منیژه دوست مامان نعیمه
3 شهریور 93 22:07
به به مبارک باشه دختر خوشگل. ایشالا زندگیت پر از شانسهای بزرگی باشه که انتظارتو میکشن
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
خاله جونم مرسی
فائزه مامانه سوگند
6 شهریور 93 1:33
سلام عزیزم ممنونم که به دخملی رای دادی و ممنونم از همدردیت گلم دخترخلم بر اثر یک سردرد ساده خون تو سرش لخته شد و با تزریق هپارین به کم رفت و بعد از 40 روز درگذشت واقعا ناگوار بود و باورش سخت انشالله غم نبینی و روی لبتون توی فلبتون همیشه شادی باشه در ضمن مبارک باشه اینطور چیزها خوب به ادم میچسبه دخمل نازتونم ببوس
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
مرسی گلم خدا رحمتش کنه و به باز مانده هاش صبر عنایت کنه خیلی غم بزرگیه طفلی نی نی هاش
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 19:58
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir