نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

نوراهدیه ی خدا

نورا بهترین هدیه از خدایم هست

به افتخار هفدهمیش

1393/3/8 16:10
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دخمل گل مامان چند روزیه پریشون و عصبانیه و گاها تا مرز خود زنی از نوع چنگ پیش میره که دو روز پیش به خاطر این عملت خودم گریه کردم البته نا گفته نمونه که یه هفته پیش طرفای عصر شدیدا تب کردی و پشت سرش اسهال گرفتی با این کارات مامانو نصفه جون میکنی انگاری مغزمو سوهان میکشن هر راهکاری بهم گفتن انجام دادم اسهالت خوب نشد تا اینکه اونروز که خودم واسه معدم رفتم دکتر واسه تو هم یه شربت گرفتم یه وعده داده بودم که ناگهان به سفیدی لثت برخوردم بعععععععععععله اینا همش مال اون مرواریده بوده ازاون ته تها یه نمو زده بیرون دوست داشتنی مامان نمیتونم بفهمم که چی کشیدی از چهار طرف هم لثت رو میخواد بشکافه عجب سمجه این یکی قربونت برم که این همه درد کشیدی الهی همیشه شاد باشی و خندون الهی هیچ وقتی هیچ جات دردش نیاد

دوست دارم مامانی

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی آیلین
11 خرداد 93 15:34
مباررررررررررکه دخملمون واسه خودش خانمی شده
مامان نورا(نعیمه)
پاسخ
اونم از چه نوعیش اساس دلبره این جیگر
سعید
13 خرداد 93 21:48
خوشبحالتون خدا بهتوون یه نی نی خوشگل داده، ماشالله منم یک بنده خدایی و خیلی دوست دارم، متاسفانه، خانوادم.... خداکنه بهش برسم، بعدشم یک نی نی خوشگل و سالم خدا بهم بده اگه دوست داشتین به منم سربزنید وقتی عطوفت مادرونتونو دیدم خیلی خوشم اومد از محبت خدایی که تو قلبتونه